tiistai 7. kesäkuuta 2016

SO, HERE IS A WHITE OUTFIT

Olin tosiaan vähän aikaa sitten Helsingissä ja löysin tai oikeastaan Niclas löysi mulle aivan ihanan coachella kimonon H&M:ltä.
Olen muutenkin lähiaikoina alkanut tykkäämään paljon coachella tyylisistä vaatteista sekä asusteista, myös koko valkoiset tai edes asut missä on paljon valkoista on alkanut miellyttää mun silmää paljon. Ja tässä asussa yhdistyy kumpikin asia!
Kuvissa olevalla topilla on aika hauska tarina. Olimme tulleet juuri Helsingistä takaisin Lahteen ja halusin vaihtaa kimonon ja shortsit päälleni, mutta mulla ei ollut paitaa(mulla oli mekko). Menin sitten etsimään mahdollisimman halpaa valkoista toppia ja se löytyi lopulta H&M:ltä kolmella eurolla. Tämä toppi on siis yksi mun turhimmista ostoksista, nooh sillon ei ollut massista kiinni.
OOTD: kimono: h&m, toppi: h&m, shortsit: h&m, aurinkolasit: h&m, rannekello: timanttiset, sormus: lahja, kengät: citymarket
xjassu

10 kommenttia: