perjantai 10. maaliskuuta 2017

WHTEVR-SHIRT & HANDBAG FROM H&M

Mulla on aivan järkyttävän suuri stressi päällä juuri nyt. Laitoin yhteishaun menemään keskiviikkona, aloitin tekemään erillistä hakemusta Helsingin medialukion medialinjaa varten ja yritän lukea yhtä kirjaa äidinkielen tehtävää varten. Mua kuumottaa tosi paljon pääsenkö juuri tuohon lukioon ja sen medialinjalle. Haluan sinne kovasti, mutta tiedän itsekkin ettei mun keskiarvo ole mikään paras. Kävin Medialukion avoimissa ovissa ja se vaikutti niin kivalta lukiolta! Juuri sopivan rennolta ja medialinja vaikutti täydelliseltä mun tulevaisuuden haaveita varten. Samaan aikaan yritän pysyä edes vähän positiivisena ja pirteänä. Jos mulla on jo nyt tälläinen stressi niin mitä se on huuhtikuun koekasan aikaan tai lukiossa? En edes välttämättä halua tietää.
Käytiin jokatapauksessa ottamassa ystäväni Peppiinan kanssa kuvia kivasta asustani, jossa on uusiakin vaatteista. Asu on aikalailla täynnä kaikkea ja eri komponentteja. Tykkään siitä silti.
Ihanaa viikonloppua <3
OOTD: takki: ginatricot, jakku: h&m, kaulahuivi: kirpputori, paita: ginatricot, farkut: ginatricot, kengät: kirpputori, laukku: h&m
xjassu

3 kommenttia: