torstai 24. elokuuta 2017

HULLUA MENOA

Mulla on alkanut lukio sujumaan ihan kivasti ja olen jopa saanut uusia kavereita. Kyllä se on mahdollista myös munlaiselle hassulle sekopäälleOlen juuri se siellä luokassa, joka saa ilman syytä naurukohtauksia ja saa opettajan hermot kiristymään. Mutta tästäkin huolimatta tulen ihan hyvin toimeen muutaman oman ryhmäläiseni kanssa sekä parin muussa ryhmässä olevan kanssa.
Keskiviikkoinen klo 4:50 herätys tuntuu joka kerta yhtä pahalta ja vaivalliselta. Silloin harkitsen vakavissani vain kyljen kääntämistä sekä lukion lopettamista, vaikka tiesin tämän olevan rankkaa. Tästä huolimatta nautin oikeasti tästä.
Olenko hullu? Todennäköisesti.
Ehkä vain olen löytänyt sen oman juttuni ja jonkunlaisen sekavan tasapainon elämääni. Pyhitän kotimatkat koulutöille, sillä junamatkani takaisin Lahteen Tikkurilasta kestää noin 50 minuuttia. Siinä ehtii tekemään yleensä kaiken ja katsomaan jopa vähän aikaa Netflixiä. Lahteen saavuttuani menen joko suoraan näkemään kavereitani tai käyn kotona syömässä. Tykkään myös vain mennä makaamaan sänkyyn ja syödä pizzaa.

Aikaista aamuista ja pitkistä iltapäivistä huolimatta mulla on oikeasti tosi hyvä olla juuri nyt. Pääsen Lahdesta eroon edes muutamaksi tunniksi päivässä ja käyn haluaamani koulau. Olen suuren osan ajastani Helsingissä(ja Vantaalla), joten voin varmaan kutsua itseäni jo puolihelsinkiläiseksi. En ole enään pelkkä lahtelainen ja se tuntuu tosi hyvältä.
Mulla on monta uutta asiaa, paikkaa ja ihmistä mun elämässä just nyt. Olen saanut paljon uutta sisältöä ja hauskoja tilanteita. Tottakai muuttaisin pari asiaa, jos minulla olisi siihen mahdollisuus, mutta näinkin on jo tosi hyvä. En halua kuullostaa liian positiiviselta, sillä sitä mä en todellakaan ole. Joten kerron pari tosiasiaa tämän positiivisuuden lopuksi.
Joka aamu olen aivan koomassa ja valmis luovuttamaan toiseen tai kolmanteen kahvikuppiin asti. Makaan koulun lattialla ja valitan ääneen.
Mun elämä ei siis ole pelkkää ruusuilla tanssimista, vaan siinä on myös huonoja puolia. Ja niin sen kuuluukin olla. 
OOTD: takki: h&m, toppi: vila, housut: kirpputori, laukku: glitter, kengät: h&m
xjassu

4 kommenttia:

  1. 4:50 herätys joka viikko kuulostaa kyllä aika pahalta! Tsemppiä sulle kouluun, ihanaa että tykkäät koulustasi kaikesta huolimatta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl aika paha, mulla lähtee siis keskiviikkosin juna jo vähän yli kuusi aamulla..
      Ja kiitos :)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja tosi kiva tuo laukku <3 kiva, että koulu on tuntunut mukavalta!

    http://fiiaelina.blogspot.com/

    VastaaPoista