sunnuntai 17. syyskuuta 2017

SNAPCHAT | VIIKKO 37

Sori ettei musta ole kuulunut täällä blogin puolella tosi pitkään aikaan. Mulla on mennyt tosi paljon aikaa kouluhommiin ja voimien keräämiseen. Oon ollut aivan extraväsynyt melkein koko ajan, joten kävin eilen ostamassa Yliopiston Apteekista kofeiinitabletteja. Jospa niistä olisi vaikka apua, varsinkin kun mulla alkaa torstaina koeviikko..
Extraväsymyksen lisäksi olen viettänyt aikaa uusien kavereideni kanssa. Mua ei ole enää täällä Lahdessa oikein näkynyt missään ja olen saanut siitä pariin kertaan kuullakkin lahtelaisilta kavereiltani. 
Viime viikon ja tämän viikon olen jopa katsellut sivusilmällä asuntoja Helsingin suunnalta, vaikken sinne oikeasti ole muuttamassa ainakaan vuoteen. Muutto sinne houkuttaa tosi paljon, mutta tiedän ettei se vielä ole mulla mahdollista.
1. Jokaisen Snapchat-postauksen pakollinen selfie, joka on tällä kertaa otettu Tikkurilassa. 2. Yhtenä aamuna Lahden rautatieasemalla yritin näyttää sivistyneeltä mun lehden kanssa, hah. 3. Minä ja aivan ihana ystäväni Peppiina <3
4. Perjantaina kävin helsinkiläisten kavereideni kanssa pyörimässä mm. Forumissa ja siellä on Antti Tuiskulle omistettu pop-up -kauppa. Mun oli vaan pakko päästä siellä istumaan tohon tuolille.. 5. Muutama päivä sitten Kiasman edessä. 6. Mulla oli lauantaina eli eilen ripsihuolto, joten hehkutin uusia ripsiäni MyStoryssa.
xjassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti