torstai 23. marraskuuta 2017

MULLA ON 5 PÄIVÄN LOMA

Mun lyhyt ja melko helppo näyttöviikko on nyt ohi. Kaikki kokeet sekä muut arvioitavat työt menivät oletetulla tasolla eli kaiken kaikkiaan ihan ok.
Myönnän, että olisin voinut tehdä ainakin psykologian eteen enemmän töitä, mutta näillä näytöillä ja tuloksilla mennään eteenpäin. Viisaampana jatkossa, sillä virheistään oppii vai? Tiedän kuitenkin varmaksi kaikkien kurssien menevän ihan puhtaasti läpi, toisin kuin viime jaksossa.
Nyt aion nauttia paljon melkein viikon eli viiden päivän mittaisesta lomastani ja ennen kaikkea levätä. Sitä tarvitsee mun fyysinen sekä henkinen jaksaminen. Mun keho huutaa nimittäin jo kärsivästi unta, joten se varmaan lakkaisi jo pian toimimasta ilman jonkinlaista rentoutusta.
Mun henkinen puoli kaipaa jotain tyttöjen hetkeä sekä avautumisia, vaikkei mitään kovin suurta ole tapahtunut tai ole tapahtumassa. Kaipaan myös vain Netflixille omistettua päivää, paljon Friends -jaksoja sekä pari leffaa.
OOTD: takki: H&M, paita: Koton (Turkki), korvikset: NLY Accessories
xjassu

4 kommenttia:

  1. Mulla vielä pari koetta ja siitä sitten suoraan uutta jaksoa kohti:D Nauti ansaitusta lomasta!
    Ihanan tunnelmallisia nää kuvat❤️

    VastaaPoista
  2. Toivottavast sait levättyä pikku lomallasi! Tsemppiä taas jatkoon :)

    VastaaPoista