lauantai 3. maaliskuuta 2018

010318 | IHANA PÄIVÄ

Olin melko selvien syiden takia todella maassa noin viikon. Mua ei kiinnostanut mikään enkä halunnut hymyillä. Olin joutunut tulemaan aivan liaan aikaisin Suomeen. Aika meni Modernia perhettä katsellessa ja jäätelöä syödessä.
Olin jo alkanut olemaan pikkuhiljaa parempaan päin, mutta torstaina mulla oli pitkästä aikaa oikeasti tosi kivaa. Mulla ei ollut yhtään oppituntia, kävin vain uskonnonryhmän kanssa taidenäyttelyssä ja synagoogassa. Sen jälkeen näin pitkästä aikaa ystäviäni Mariamia ja Allua. Olimme kaikki samalla luokalla alakoulussa, joten heidän kanssaan on aina niin sanotusti turvallinen olo pitkän historiamme takia.
Olen todella kiitollinen heille tuosta päivästä. Nyt musta alkaa jo tuntua, että kaikki on taas jo ihan ok. 
1. Käytiin Allun ja Mariamin kanssa Forumin yhdessä pizzeriassa viiden euron pizzoilla. 2. Synagoogassa uskonnonryhmän kanssa. Kuvaa on edioitu raskaalla kädellä, ei siellä oikeasti ole valkoista. 3. Mariam, minä ja kaunis sisäpiha!
xjassu

1 kommentti:

  1. Ihana kuulla, että siulla on ollut hyvä päivä ja nyt alkaa taas mennä paremmin <3

    VastaaPoista